Bicykle bicykle

Vaknade imorse liiiite för sent! Men då sa mamma att ja kunde ju cykla till långviken och åka med en buss som går fem över 9. Så vart de också! Cyklade värsta suuper snabbt, som ba scwoshade förbi! Fast de va ganska jobbigt, cykla 4 km på morgonen är inte de roligaste jag har gjort kan ja ju säga. Måste hämta cykeln sen när ja kommer hem från skolan också. JIPPIE!

Egentligen har jag fotokurs ikväll men jag orkar verkligen inte fara. Har lite ont i huvudet och mensverk känns inte helt lockande. Så istället ska jag fara hem och sooooovaaa :D......
Vi slutar ju snart också!! yeah man! Det är bara de att jag måste vänta till kvart över 4 innan jag kommer mej hem....


EN färgglad studsbollsautomat på Anderstorpcentrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0