Rita + Princesstårta = ♥ ♥ ♥

Sitter och laddar ner en 30-dagars proverson av Illustrator CS4 men de går inte SNABBT!!! (fast ioförsig, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge) =)

Ska gå ner och ta en lite tårtbit av min goda princesstårta snart tror ja, så ja får lite nya krafter. För jag ska sitta och rita HEEELA natten!! (upptäcka illustrator för ja kan inte ett smack)
Ja kan ju lägga in en bild på resultatet senare kanske.....maybe :D

Jag är på jätte bra humör när de är fint väder om de inte märks :):):):):) mitt humör styrs VÄÄÄLDIGT myckce av vädret har ja märkt! så ja ska flytta till ett ställe me fint väder året runt när ja blir stor! fast sen kan man ju spekulera om vad som är fint väder och inte. sol och värme är ju alltid fint!

Hare fint!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0