Inspiration

Satt och lekte lite med Sandras blogg litegrann, då ja kom på att ja vart sugen på melon. Så ja gick ner och tog fram en bit från kylen sen började jag ta bort skalet, funerade lite på hur ja skulle skära för att de skulle bli fint då ja från ingenstans kom på att ja kunde ta pepparkaksformar och göra fina figurer med melonen. Så ja stod där ett tag och gjorde små melon hjärtan och blommor, jättesött! Resten av de som vart utanför kunde ja ju som inte dega ihop och använda till nästa omgång så dom fick bli små fyrkanter. Sen la ja upp allt fint i en lite skål. och dolade på jätte glad. När ja tillslut va klar var de nästan så fint så ja ville inte äta upp de men de gjorde ja iallafall. Jag känner mej ganska överamichös(hur de nu stavas?) ibland.

Satt och ritade en såndär docka(?) också nyss medans ja höll på me allt annat, en sån som man kan rita på kläder osv. Höll på me de JÄÄTTEE länge och tillslut vart ja nöjd och började designa en massa kläder till henne :) Ja får nåt sånthär ryck lite då och då. Har kvar en maasssaaa teckningar på kläder från förra gången ja kände för att rita. Jag har jätte många ideér men de är jätte svårt att få ner dom på papper så ja brukar ge upp ganska snabbt. Får se hur länge de varar denhär gången, kanske tillome så att ja slänger in nån bild lite senare.

Nu ska jag sova iallafall, har sovmorgon till 20 över 9 imorgon. De riktigt härligt! Sovgott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0