Du är glad och elegant, du är Laktosintollerant

Fyhemsketer va bra dom va på o dansa!
Efter skolan följde jag Sofia hem för att sen fara in till stan igen och äta. miniskrov + en glass en timme senare. Inte nyttigt och jag mådde bajs efter. Vart skit illamående, hatar o va mjölkalergiker, inte kul. Men de gick över och nu är jag hemma och måt skitbra... eller sktibra och skitbra är lite trött i benen osv.
Jag är så trött att jainte ens orkar se melodifestivalen, nog för att jag har missat allt nu. men iallafall. :)
SOVGOTT!! de ska jag göra.


Kommentarer
Postat av: alex

sthlms enda rookieblogg, den får du inte missa helt enkelt:)

2009-05-15 @ 10:43:37
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0