10 poäng till mej

Jag måste vara världens duktigaste människa - jag är riktigt stolt över mej själv just nu!! lilla jag har cyklat ända från stan och med stan menar jag typ längst bort i stan man kan komma typ utanför!! ända hem till Östra Falmark vilket måste vara typ 2 mil nästan!
Jag for till Matilda igårkväll, sen tidigare idag ringde jag Sandra och cyklade till henne också for vi till hennes stuga och solade<3 och spelade lite kubb(lyckades slå ner 3 på ett kast, klå de). Har fått lite färg i ansiktet riktigt najs.
Så nu känner jag mej ganska så välförkänt en helkväll i soffan och se Eurovision Song Contest. längtar*

Usch jag är skithungrig! har inte lyckas äta nåt idag sen frukosten - hoppas vi ska äta snart!
Kyssar*

Kommentarer
Postat av: sanera

Wiho! världsmästerskap i kubblandsbandlaget nästa

2009-05-16 @ 19:27:38
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0