090517 - syttende maj

Vilket underbart väder de har varit idag! Började med att mamma väckte oss runt 10 halv 11 och hela familjen satt och åt en gemensam frukost, vilket nästan aldrig händer. Jätte mysigt iallafall. Sen har jag solat iprincip heela dagen! Jag har ganska tur efterssom jag kan typ inte bränna mej så ja kan ligga och steka utan att tänka på annat än att de kanske inte är så bra för huden(UV-strålning osv) men iallafall.

Sen lite senare typ kl4 så for jag och Danni ut och gick med min lilla blåa upplåsbara strandradio (jag älskar den!) Fast vi hann inte så lång förrän vi kom på att vi skulle ta med oss fika! Så vi vände och gjorde jordgubbs smoothie. Då orkade vi inte gå så långt så de slutade med att vi satt på en filt på Dannis bro och drack smothie ut små trekantida martiniglas. göllit.

Just nu håller jag på att hjälpa mamma med att utrota ogräs som tränger sig mellan plattorna, men jag har ett litet knep som gör de mycke lättare! helt miljövänligt och man behöver nästan inte göra nåt. weei!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt milgövänligt säger du? du kan det här med stavning... :P

2009-05-17 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0