090327 - 28

Idag är en riktig slappdag för mej, hela förmddagen har jag spenderat min tid med att läsa Om jag kunde drömma. Tänkte göra ett litet uppehåll från de nu och uppdatera min blogg litegrann.

Jag kan berätta lite om gårdagen. Fredag=kortdag sen kl ett var de också en dansuppvisning som estet-dans ettorna och tvåorna hade. HUR GRYMT SOM HELSST! Jag fick världens sug att börja dansa, har faktiskt funderat en tid nu på att börja nån dans men vi får se hur de bli med de.
Senare på kvällen följade jag Danni på hennes Bandrep, olyckligtvis lyckades jag slumra till på soffan en stund.....bra magda!! de va Dannis lilla änglaröst som var felet. (A) muahaH! hon sjunger verkligen som en ängel lilla flikkan.
Sen stannade vi kvar på efs där dom övade, åt lite nudlar och sen spelade tv spel hela kvällen. Det var ganska trevligt, de va så länge sen jag var där så ja tänkte att nu har jag faktiskt inget annat för mej så varför inte. Nu när Malå vart inställt Pga mina bist på pengar.

Papi har kommit på en ganska smart ide, att om han köper ett adobe kit CS4 med Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere och en massa sånt skit så har jag lovat att hjälpa pappa med hans företag, typ göra Annonser och fixa och uppdatera hemsidan (kanske tillome får betalt för de om jag är duktig) Så min plan är att bli BÄST!! Sen när jag har blivigt bäst... e ja så kanske vi kan starta ett nytt litet företag där jag kans hjälpa andra bra va:D och kul va :D!

Nej nu ska jag ta och fortsätta läsa, eller kanske göra mat har ju inte ätit på hela dagen. Nog för att ja vaknade vid 11-12 men.
Sen ikväll kl 20.30 får vi ju inte glömma att släcka alla lampor och apparater i en timma! så gör de!! :)
Nu har jag nog inget mer att säga, tror jag. eller kanske att jag har ju bytt till Halebop nu ;) gratissms på köpet. för den som ville veta.

Kanske kommer en till uppdatering senare nån gång. det är bara de att jag kanske inte har så mycket att skriva efterssom jag bara ska slappa hela dagen. (hade jag tänkt iallafall) (A)
Pussar♥

Kommentarer
Postat av: fruktanna

NAEH DU KOMM JU Å BLI VÄRSTA EXPERTEN :o:D

2009-03-28 @ 19:36:21
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0