Scotty doesn't know

Discobowling igår, de va riktigt kul faktiskt nog för att jag sög men endå. Lyckades få tre strike faktiskt :D de är ja lite stolt över ja vet inte vad som hände men ok haha
Vi tog iallafall några bilder.

Efter bowlingen for jag till sandra, och innan de efter bowlingen for vi till Hemköp och göpt lite godsaker, ni kan inte gissa vem vi såg där!?!?? HELT OTROLIGT!! ok de kanske ni kan, do it bro.
Sen såg vi en massa filmer till typ kl2 på natten jättetrött va ja.
Vi såg Euro trip och teeth, sjuka filmer Euro trip va jätte rolig haha ja skrattade typ konstant. Teeth var bara sjuk men den va typ ganska bra endå. se den/dom :)

Nu har jag lite brottom för ja ska till Fannybanny och jag har inte hunnit göra mej klar riktigt, så ja får skynda på litegrann. Tänkte bara hinna slänga ihop ett litet inlägg innan jag far.
De blir säkert några bilder där som ja kan lägga upp senare, kanske. HIHI SÅ KUL!!
hare gött♥


Kommentarer
Postat av: Stefan Grenholm

Magda din lilla krake :O

Säg inte att du köpte godis på Hemköp? :O vavava??

Eller jiooo iof, jag har faktist tröstätit en chokladkaka i lördags.. (A) jag syndade lite.. men jag var tvungen!^^ va gör man?

Vem var det ni såg? :O MrA? Randiga tröjan? :O Ängeln? :O

2009-03-22 @ 13:04:54
URL: http://ensnelhest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0