SKOR! (L)

Alla älskar väl skor, iallafall jag men jag har verkligen alrig pengar till att unna mej ett par snygga skor som jag använder en sådär 3 gånger. De är ju nästan så man börjar gråta. Ända tills en kompis till mej visade denna sida för mej, precis som gratismakeup osv samlar man poäng för att tillslut kunna byta ut dom mot ett presentkort. Logga in en gång per dag så får du en poäng, Väldigt värt skulle ja säga. Hur jobbigt är de egentligen? Eller så kan man göra som jag just nu värva kompisar genom att länka och göra reklam. Så gör mej en tjänst och bli medlem för både din egen och min skull.
Ett enkelt knapptryck på bilden och du är ett steg närmare till ett par gratis skor. (du får 50p med att bara bli medlem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0