Onsdag

Sitter på skolan nu, mediaproduktion. kul kul
Jag längtar till lunchen fast ja är verkligen inte sugen på nåt just nu, mår fortfarande lite illa efter den en timmas långa bussturen imorse. Eller så håller jag på att bli sjuk, hoppas inte de.
Vi har prov idag också, direkt efter lunchen. Arbetsmiljö och säkerhet, typ om självförtroende, självkänsla och en massa sånt. Hoppas de går bra men ja blandar alltid ihop allt dedär så ja vet inte, man kan ju alltid hoppas.

Sen efter skolan ska vi till Johanna och BAKA :D!! sommarkakor eller också kallat Pitekakor jummie.
He bli najs, vi kommer säkert se nån film också weiih.

JAA!! igår köpte ja mina älskade jeansleggins!! (L) och en tröja som var jättefin. JAh de va typ ett år sen ja köpte nåt sist känns de som, efterssom jag inte riktigt har så mycke pengar, ja måste söka jobb -.- men iallafall de känns bra.
har lust att lägga ut en liten bild på dom.... men de får vänta. :)


Bilden ovan tog jag när vi jobbade med tema bilder, mitt tema var Avundsjuka.

Som ni kanske ser är min heather lite sne osv men ja ska fixa till den senare när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Danni

jag ÄLSKAR bilden, Magda.

Den var grym!

2009-03-18 @ 21:11:52
URL: http://dannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0