ohgosh pain in the back

Nu har ja fixat och trixat i flera timmar med min dator som just kommit hem från lagningen(eller just och just men jag har inte haft nån skärm tills nu, vi försökte med tv:n men de ville inte funka som de skulle), jag hade fått nåt virus eller vad de nu va så dom va tvugna att radera allt och installera Windows igen. Vilket betyder att inget är kvar på datorn. Som tur var har lilla smarta Magda varigt duktig och sparat allt nödvändigt på externa hårddisken :) så de är inte mycke som fattas nu.
Laddade hem Itunes nyss så jag har fixat lite i bibloteket dära, de vart typ dubletter på var enda liten låt -.- jobbigt. Upptäckte också att när ja raderade alla dubletter och live versoner osv så är de endå hemskt mycke musik kvar, om ja skulle låta den stå på och spela skulle de ta 5,7 dagar att spela upp allt. Helt sjukt! aja

Skoldagen idag va ganska chill, på morgonen Media sen Lunch, Matte och Media igen. WIHO! Sen drog vi på Coop och till sist till staanden.



Klassen ^ alla ser helt random ut, ja tror de nästan inte är nån som ser likadan ut nu som då, även fast de inte var så hemskt länge sen kortet togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0