NY BloggDesign! watch out

De vart inget trix med Lovisas blogg istället har jag suttit och lekt med min egen hela kvällen, det är fortfarande en massa som behövs fixas till men ja pallar inte mer. Min rygg håller allvarligt på att gå av.
Inget läsande har de blivigt heller, kommer antagligen fastna i boken i några timmar m jag börjar läsa nu.

Sånt får man inte göra flikka lilla inte bra för hälsan, FÖ NU SKA JA SOOOOOVAA!!!!! ...eh... jag är lite trött.....klockan är bara 22:12. Ioförsig vart de ju inte särskilt mycke sömn förra natten... hm somnade kanske vid 1-2 nån gång för jag kunde inte sova sen så vaknade jag vid 7..wiiee! ok de vart ganska många timmar 5-6 men jag är en sån människa som behöver mycket sömn annars bryter jag ihop eller nåt... kanske inte...
Värdelöst inlägg såhär på kvällskvisten men jag tänkte bara berätta att jag inte är riktigt klar med bloggisen så ni inte behöver oroa er för att den sr ut sm en nöt. och gul vart den också tänka sej så de kan gå.

På tal om Småbarn så tänkte jag visa er en lite bild på mej min Kusin och Min Brorsa när vi var jätte små och plockade blåbär i Matildas stuga. ganska småsött Gissa vem som är jag....hh svårt... naH GODNATT IALLAFALL♥

Kommentarer
Postat av: ryggan

den var väldigt fin:) /ryggan

2009-03-25 @ 21:21:17
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0