Långdag... -.- /sigh

Usch längsta dagen i världen, jag är helt slut. Tror att jag ska gå och läsa och slappa sen innan maten. Men först ska jag visa och hjälpa mamma litegranna.
Sen efter maten kommer Dandjella så då ska vi se klart Australia (har typ sett den filmen 110ggr snart) och äta KLADDKAAKKAAA!!!! <3<3 hiih

HELG IMORGON! JAA!!! (L) Det är skoter VM i malå så ja tänkte fara men då var de visst inträde, 200spänn! de tycker mina obefintliga pengar inte riktigt om så ja funderar på att skippa de. men ja vet inte än :) mami tyckte också att ja skulle spara mina pengar,såååh

JooH just ja Koden till min mobil har kommit så nu kan ja låsa upp den och byta tll Halebop :D bra va? då blir jag lite mer social och kan svara på sms:en jag får. hiihihihhi he va najs

Nej nu ska ja upp och sova/läsa lite Twilight.. eller nej först ska ja leka lite me katten sötipöten.
Hare gött


Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄNN DEJ UTPEKAD PÅ MIN BLOGG!

2009-03-27 @ 22:37:12
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0