Busigt

Sandra är lite busig må ja påstå..(syftar på inlägget nedan, som hon snickrade ihop när jag packade grejorna till bygdis)

Jag har verkligen ont överallt, va ju i backen hela dagen igår med Anna och Sandra och idag har vi åkt skoter hela hela dagen och tolkat efter med bob... ja de gick ju som de gick, boben va typ halv när vi kom tillbaks.

De spårade i backen igår, vi for och flög lite överallt i o skogar och på vägar. Kanonkul 5/5 toasters. FAIL!
Passar på o slänga in några bilder från förrförra gången ja va i bygdis, den gången med Anna, Hillevi, Linn och Hanne.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag faila med mitt folkdansbandslandslag.. :(

2009-03-07 @ 22:17:34
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0