17 den 17:e

JA FÅR PANIK!?!?!! VAD HÄNER MED MITT LIV?!?! DE BARA FÖRSVINNER IVÄG OCH JA KAN INTE STOPPA DE!!! uuhh va ska ja ta mej till Jag fyller 17 imorgon vilket betyder snart 18 vilket betyder snart vuxen och självständig....livet är hårt.. nog för att ja längtar jätte mycke tills ja fyller 18 och allt sånt men ja hinner som inte med...
Åsså 17 är som bara en liten mellanålder.. va ska man me den till!?!? ingen som vet, de händer verkligen ingenting när man fyller 17.. de är som bara jaha... ett år äldre de va ju kul...

Haha XD ja fyller 17 den 17:e grattis till mej... /sigh

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: haha! jag ska jag ska! :D

2009-03-16 @ 19:59:06
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Anonym

Det verkar nog som om du har lite ålderskris trotsallt...:P

2009-03-16 @ 22:50:50
Postat av: fruktanna

GRAAAAAATIIIS MAGDA SWEET SEVENTEEEN! DU MÅSTE JU HA BIRTHDAY KALAS!

2009-03-17 @ 17:58:47
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0