090325

Sitter på skolan och regiderar litegrann från fotokursen igår. Vi slutade egentligen typ halv ett, men ja är tvungen att stanna i stan efterssom jag ska på biooooo ikväll wiewie ja längtar i mengder.

Lovisa och Fia sitter och skrattar åt tjocka människor dom googlat fram på datorn, har man kul så har man.


Tillslut en Ful liten bild, ja kan inte sluta skratta. Va i friden gjorde jag för min!?!??! De roliga var ju att jag inte hade nån som hellst aning om vad dom gjorde för grimasher.

Bajs!
Nu ska jag redigera lite till sen hoppas jag att mamma ringer nån gång så vi kan låsa upp min mobil sen far jag nog till Sandris innan bion tror jag. Anna skulle komma till stan vid 4 nångång, de löser sig. Måste ju få i mej nån mat också.

Jag längtar tills jag kommer hem, ja kan typ inte sluta tänka på dendär BOKEN!?!? vad har den gjort med mej, den borde typ förbjudas. Hela tiden när jag tex är på skolan sitter jag och längtar tills jag kommer hem och får en chans att läsa, har redan tage mej igenom halva boken. Hemskt kul.
Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Danni

Du är sjukt snygg Magda!

2009-03-25 @ 20:42:16
URL: http://dannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0