090323

Usch nu måste jag städa mitt rum, jag som hade tänkt att försöka fixa Lovisas blogg litegrann sen läsa Twilight hela kvällen men icket.

Asså ååh jag har verkligen längtat hela dagen till att komma hem och få slå mej ned me den underbart fängslande boken men icket.. Men jag har endå typ läst en tredjedel av boken och den är TJOCK!!! ja menar de en tredjedel är typ lika mycket som en vanlig bok.

Också har ja gjort ett fint litet bokmärke på skolan Pidjay tyckte att de skulle bli en fin lite avslutning, men han vart lite sur på mej för ja var så komlicerad. De är vel mitt problem om jag vill ha ett fint bokmärke. /sigh

Idag är de sista dagen jag har en gratishyrfilm på Hemmakväll också, Jag hoppas Mailda har lånat en åt mej. Annars blir de stryk...yeah right.

Tjaah så kan de gå. randombildåå den rör sig mwiihi :3 ♥
                                           
Om jag har lyckas missa några O:n lite här och var så beror de på att tangenten laggar och brukar tycka om att fastna ibland, men jag älskar den endå trots dens brister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0