HEEJ IGEEENNNN!

HAHA ja har inte uppdaterat på typ en vecka nu! Pallade inte helt enkelt, fastnade i sims 3 dom få gångerna jag har suttit vid datorn.

Tänkte lägga ut några bilder på vad jag har haft för mej, en bild säger ju mer än tusen ord ;)

Pappa har 50 års kalas vilket betyder en massa mat!

och såklart tårtor som lilla jag hardekorerat

Senare den kvällen flydde jag till Lovisa och hade de trevligt med söta flickorna Lovisa Danni och Lina.

För Michael tar studenten!






Avslutning på Bureskolan
Årets 9:or tågar in i kyrkan




Albin och Fanny(kusin)


Sen for vi (Jag, mamma och Rebs) och åt på tre kronor.


upp upp och ivääg! vidare till centrum med syster




Sen drog ja till Annacar

Söta Anna och Sandra, hjärta på dom

På kvällen när Hillevi kom drog vi me moppe till burehällarna

I´m a sjöjungru



Slut på de roliga! Nu ska jag ta mej en dusch. Hare bra!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjökängru?

2009-06-16 @ 17:10:43
Postat av: hillethapille

himla fina bilder dät dära :)

2009-06-17 @ 17:50:13
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0