Stadsfesten - 09

Jag orkar inte skriva nåt särskillt så ja låter bilderna tala.
Bäst av alla artister enligt mig var (trummvirvel)...... Ace Of Base och Erik Hassle!!.... eller nej oj ja skrev fel ja mena Johan Palm och Darin - shame on me.

Måste bara berätta att när vi var påväg till Ace och var nästan framme vid scenen (vi hade gått tidigt för att komma långt fram) så kommer Julia L springande mot mej från ingenstans... MAAGDA!! DU GICK JUST FÖRBI JOHAN PALM!! såg du inte de!??... - öh .. hahHA näää. Vi va ju bara tvugna att ta ett kort sen.

Matilda Johan jag och hans brorsa DEEE NIIII XD Javet att ni är avundsjuka!!!! muahaha ja skrattar så ja dör!


Salem

Erik Hassle ♥ Jag är lite småkär i den mannen   →

Sen har vi ju Ledin

Sahara

Kevin

Darin

Sen har vi Ace Of Base!

Lorents och M. Sakarias

Sen var de ju några till också men ja pallade inte ta några kort och dom på Lena och Orup vart bajs sen var dom inge roliga heller. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0