värdelöst...

Kunde ha smaskat tackos me mina kära vänner ikväll men icket, istället sitter jag här med en kopp oboy och slösar bort mitt liv framför datorn. De va så länge sen ja träffade Danni och Lovisa känns de nästan som. länge sen ja träffade alla mina kära vänner nu när ja tänker på de :O :(
Självklart så ska man ju få nån random imfluensa/körtelfeber eller va de nu är direkt man kommer hem från Stockholm. Jag älskar mitt liv <3. Igår kunde ja knapt andas för mina halsmandlar hade svällt upp så mycke. Så jag och mor for till vårdcentralen usch ja kunde typ inte ens gå själv och spydde en massa, mums. Sen resten av dagen sovade jag och sov lite till sen sov jag också. trevligt.

Skola på måndag också.. fast ja längtar endå litegrann (A) shh.. de är faktiskt ganska kul på skolan måste ja erkänna, trots att de tar emot lite att säga de men :]

Kommentarer
Postat av: sandra

nemen stackars liten ponny :(

jag kan komma med en muntra-upp kaka om du vill :)



svar ja vi ska ta hål i naveln :D YOU GO GIRL!

2009-01-11 @ 01:02:51
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0