Always look at the briight side.

Vi har ätit 4 rättersmiddag idag :) lika trevligt och intressant som de låter :) började men en liten talrik med rivna morötter formade som en liten rund, jättegott!.
Sedan var de dags för huvudrätt som bestod av potatis, fläsk filé, och en jätte jätte jätte god sås! gah!
sen efterätt, glass och inlagda päron :) glglgagl. smarrismarri.
Ok ja vet de vart bara tre rätter men pappa hade hört på radio tidigare om fransmän och deras fyrarättersmiddagar och ville att vi skulle äta fyrarätters så vi kallade de endå :]. (vi hade olika bestick till allt också gulligt)

Har jag någonsin berättat hur klantig jag verkligen är? jo idag iallafall så lyckades ja halka när jag helt oskyldigt skulle gå ner för trappen, nog för att ja lyckades ta tag i räcket men jag hade bärbara hårdisken i ena handen så de gick inte så lyckat. :( ja slog armen de gör ont fortfarande, de känns nästan som när man slagit i cp- nerven fast ondare och de vill aldrig försvinna. usch..de känns som att något i armen inte riktigt ligger som de ska och ja kan ingenting göra. bajs

Have a nice evning de ska jag kajk.


                               
Hittade några jätte söta bilder från gamlatider :] <3 ja blir typ tårögd saknad i mengds!

Kommentarer
Postat av: hillepille

DReggel .... Gahhh

2009-01-13 @ 10:09:21
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: Anna

åhåhååå :'( snyftsnyftflännflänn... gamlagodatider ;D

2009-01-13 @ 19:36:50
URL: ahttp://annacar.blogg.se
Postat av: Natalie

haha jag är ju me på alla bilderna! :$ <3

har ny blogg =)

2009-01-15 @ 06:40:35
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0