se de från den ljusa sidan :)

Lite bilder från igår kanske? :) vi satt och fikade oboy och pepparsås.. konstig blanding javet men de va gott iallafall haha ;D!! de är tanken som räknas.
 
Danni är söt                          Lovisa är söt                          Jag är.....bakom muggen

Titta min fina sov...sak.. sovögonlapp...hm.. aja skit samma men visst är den söööt :] (har matchande underkläder till för information) bara för att de va så gulligt... ja känner mej riktigt tjejig XD gaH!! men aja, de är insidan som räknas.
Chaa va kan man mer säga. Idag har ja gått och sjungitLady GaGas - pokerface HEEELA HELA DAGEN!!  ja menar de!! den ville som inte försvinna från mitt huvud, men den är bra så de gör inget haah ;D (visade några av mina snygga dancemoves också)
PPOOPOKKEERFFAAACCEEE!!!
Jag har börjat komma ur min lilla emoperiod nu, dagen idag, var ganska som vanligt ja spårade och hade kul som vanligt. Jag och Lovisa fick nåt ryck i morse också, när Sofia och Johanna skulle fara till Coop, så vi följde efter dom jätte jätte länge. Inne på affären också dom såg oss aldrig de va hur kul som hellst. Men Johanna upptäckte oss efter ett tag där vi satt o smög bakom en godishylla :( vi fick panik... massa massa kul..Naah spårat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0