Serious talk

Mediaprogrammet är ganska chill. Vi har verkligen aldrig läxor och lektionerna är inte särskillt krävande :) men de är kanske efterssom ja trivs så bra i min klass me klasskompisarna, lärarna osv. Jag vet inte, men iallafall idag fick vi fåran första läxa på väldigt väldigt länge. Vi ska komma på något att berätta om i ca 3minuter för ett fåtal personer i en liten grupp, hur chill som hellst.
   Vikarien som vi har istället för Monica verkar faktiskt ganska bra :) eller väldigt bra rättare sakt. Hon har bestämt sig för att bitvis få oss att  ta steget att våga prata inför en massa folk, så vi ska börja smått me de ja nämnde sen ska vi bygga på alltefterssom. Verkar hur bra som hellst tycker jag. Egentligen har jag inte jätte problem att tala inför många, men de är inte så att ja gör de frivilligt precis.
Tänk er att få bort all jobbig nervositet, ja hoppas verkligen hon lyckas. Jag ska kämpa iallafall :] ja vill bli modigare!! Har bestämt mig lite smått för att bli lite pluggis och verkligen satsa på skolan. Annars ångrar man de senare, vi får de hur de går me de men de kan gå. HEJA MAGDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0