here we go down the mountains here we go!

Hihi snart går tåget hemmåt :) mysipysigt. ja måste köpa lite yoghurt och en massa frukt vet som ja kan sitta o smaska på vet jah. mwahaa. kanske lite chocolate också, ååh ja älskar choklad*dröm* de ska vara mörk typ 75% de finns typ inget bättre gaah *dreggel* de va jätte länge sen ja åt choklad :( ja har ju somsakt godislöfte :) nog för att ja redan har brutit de men :) de man inte vet skadas man inte av små lovisor :).jag har redan berättat för en av lovisorna men hon fattade ingenting orkar inte förklara mer hah!;D. så de blir nog en liten mumsbit. hihi.. hej och hå.


The shortest word for me is I
The sweetes word for me is LOVE
And the only thing for me is YOU

bubbisbubben <3

Kommentarer
Postat av: StefanWEEI

Valde ut dig att vinna en design av mig.



Hör av mig senare :)

2009-01-05 @ 10:16:42
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Anonym

aja, men nu vet jag!:/

Gott Nytt År på dej rugden;D

2009-01-05 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0