Melodifestivalen

Så nu har jag suttit och fixat och trixat me bloggen hela dagen. + Photoshopat heather, bakrund osv. de tog ett tag efterssom jag inte är så duktig på allt dedär med stilmallar än, men ja vart faktiskt lite nöjd måste ja erkänna. nu är de nästan som jag vill ha de.
En liten varning Designen är lite olika på Mozilla och Explorer, efterssom jag använder Mozilla så är de de man ska använda för att allt på min blogg ska se ut som de ska.Så ett tips använd Mozilla:D!! i Explorer är texten i menyn jätte stor, eller på min dator iallafall och texten på inläggen längre ner är också jätte jätte stor. Ja vet inte hur ja ska fixa till de så de är bra på båda :(. så nu får de vara så. De funkar ju endå visst? Jag kanske lyckas fixa till de senare när jag får mer energi.

I kväll är de ju Melodifestivalen också de får man inte glömma! Hoppas de är några bra låtar. Snart är de ju i Skellefteå också för den som har missat de ;) Jag ska inte dit, men några av mina kompisar ska vet jag. Jag skulle vilja till Eurovision nån gång de skulle va hur kul som hellst!! Jag är lite speciell men ja älskar melodifestivalen Danni jag vet att du är på min sida XD 
Hela familjen sitter och myser framför soffan med Chips och popcorn.. eller kanske fika? :) jätte mysigt.♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag e random, i love you!

2009-02-07 @ 21:43:29
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0