Viva la vida!ξΔ

Jag och Lovisa har ett litet uppehåll från vårat godislöfte idag, efterssom jag vart grymt sugen på någre godisar idag och Lovisa säger att hon mår plykiskt dåligt utan godis. Vi är ganska patetiska javet. men GuuuH så gott de var! Lovisa köpte LILLA godispåsen på godisvågen. Men bara idag äre så de blir att trycka ikväll för na, lycka till me de.

När vi strosade runt på stan träffade vi en massa från klassen i omgångar alla utom Sofia som var den enda vi skulle träffa, men icket. De vart som de vart, vi ska gå imorgon istället.
Träffade lite annat folk också, tex Hillevi som rusade in i mitt omklädningsrum mitt i allt, ja fick typ en shock. NEMEN OJ URSÄKTA!! sen brast de i skrattanfall.

Senare när ja skulle till bussen träffade jag lilla Sandra som stod i en busskö till Jörn, såg de ut som iallafall. najsbajs. Fick mej en liten funderare dära.

Satt mej med Danni i bussen som vanligt, vi är lite små speciella såhär kan ett samtal låta ungefär.
vi sitter och stittat på varandra
Danni: Magda dina pupiller är jätte stora!
Jag: DINA ME!..
Danni: ja dom brukar vara de.
Tystnad (vi sitter fortfarande och glor på varann)
Jag: Dina är JÄTTE SVARTA!!
Danni: ja .....dom brukar vara de?
sen brast de
Man börjar ju undra om vi är riktigt normala. Jag tänkte en sak och sa en annan. humor

Kommentarer
Postat av: Danni :O

huhu. Våran IQ.... suck

2009-02-09 @ 22:33:10
URL: http://dannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0