HJÄLP

JAg får panik! Jag satt och mixtrade med designen igår och nu är mina små rubriker till inläggen jätte små, inte alls som ja vill att dom ska vara. ja tycker dom va ganska bra som dom va förut. Ja vet inte vad som hände. finns de nån som har lust att hjälpa mej litegrann? :] de skulle vara jättesnällt. Jag fattar inte hur ja lyckas ;D

nog om de, just nu sitter vi och har datakunskap, vi håller på att lära oss Excel. Men efterssom jag är lite speciell så kan litegrann redan. Min pappa lärde mej alla domdär programmen då jag var liten, hah XD mobbat. de roliga är ju att ja kommer typ ihåg allt också. humor.

Dagen:
Nu Datakunskap
Matte 
Lunch
Mediaproduktion
hål
Engelska

På hålet ska jag och Lovisa vara lite busiga och poppa popcorn ;D hihi de kommer lukta i hela korridoren. mumsmums.

Kommentarer
Postat av: fruktanna

jag ser ingen skillnad, på din blogg :O

2009-02-05 @ 21:27:42
URL: http://annacar.blogg.se/
Postat av: Anonym

se upp för PG, ni får inte blogga!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0