Jag blir GALEN!!?

Fick ett såntdär ryck igår och tittade runt på internet efter snygga kläder och skor osv som jag sedan sparade på mina dokument. De slutade med att ja typ låg o grina!HUHUHU! vars i friden är alla pengar som borde ligga i min fina plånbok? tja säg de..
Så ja tänkte visa er några vilder på ett par jätte söta tröjor/t-shirtar... stavas de så? aja whatever.

Hur söta va inte dom? åhåå ja blir typ kär. (L)



puss :*


 

















Livet är hårt och jag har fortfarande skit ont i mitt knä efter att jag råka halka på tjocksockarna i ett av mina tappra försök att fälla Erica. Jag är en idiot, men dom andra fick sej ett gott skratt iallafall. ajaj vaarföör? sen äre kallt också ute alltså ja frös typ ihjäl när jag stod och väntade på bussen, serriöst! Men de gör inget för jag var mätt och belåten, hade just ätit tårta de va gött! Princesstårta i mina hjärtan. Vart riktigt äckligt mätt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0