random water bottles...?

åååHåhhåå! ja är sur idag, just nu... känner jag. buuhuuhu..eller så sur är jag inte men lite, dehär youtubeklippet räddade mej. Ja höll typ på bryta ihop, så ett tips SE DE! de blir bara bättre och bättre. haha XD ja orkar inte!!

Nej okej ja e inte sur men ja va lite besviken bara... :) litelitelite ganska mycke där ett tag. eller kanske inte de ordnar sig
men... PEPPA FÖR I HELGEN!!
Fredag: vara med matilda!!
Lödrag: samling hos mej för gamla klasskompisar osv!! wiie

Kommentarer
Postat av: saandra

Gah min idol!! (L)(L)(L)

2009-02-12 @ 22:14:58
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: BAH DUM *CSSH*

du besudlar asiatjäveln! och sanningen så var JAG! JAG! skaparen! (inte bakom asiaten, det vore bara förjävligt). lämna honom ensam!

2009-02-12 @ 22:36:00
Postat av: BA bom bom BOM

andreas skaffa dej ett liv.. (syftar på kommentaren ovan)

2009-02-13 @ 20:15:19
Postat av: saandra

HAhaha ja dom finns billigt på konsum!! (liv alltså)

2009-02-13 @ 21:00:09
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0