TAPET

Vi ska tapetsera om i vardagsrummet/Tv-rummet, så vi(jag och mami) har tillbringat hela morgonen till att flytta hela vardagsrummet till hallen och köket. Så nu är tv:n mitt i köket vid matbordet. de blev inte mycke till samtalsämne när vi skulle äta lunch, som för den delen va typ de godaste ja har ätit, efterssom alla satt och kollade skidor på tv:n
. De kommer bli skitfint när vi har fått en ny soffa också som vi tycker att papi ska göra :) wiie.
Ja vill tapetsera mitt rum också snart. :( :) ja ska göra en fondvägg :9 också vitt runt om så de ser större ut också ser de renare ut. :) kommer bli jeete fint.

Jätte kul på NF igår också jag är helt slut i hela kroppen efter all dans och stoj, men men ;D vi tog lite bilder på våra frisyrer mm innan vi for FIAS frisyr vart skitfin!! vi vart jätte avundsjuka.. å Johanna som nyss hade färgat och stylat håret hos frissan, fusk. Sen gjorde vi en frisyr på Loi också som vart JÄTTE JÄTTE fin men hon ville inte ha den surpuppan. crasy.

 Just nu vill ja bara sova. godnatt. Passar på att lägga in en fin liten bild jag hittade på Michels dator...ja..ok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0