Skola skola SPORTLOV!

Datakunskap, vi läs oss fortfarande excel -.- ååh de sugeeer. bara en massa diagramm och skit
+ långdag idag, slutar vid 4 sen ska ja heeeem och soova!! nä men ja ska hen och sitta med min kära dator, tror jag ;) lyssna lite på muusik, älskade musik! vad skulle jag göra utan dej?

Imorgon: Nightfligt på A-torp! visst ska ni dit? haah ;D sen sk ajag och brudarna busa lite och sova över hos lovisa :) värsrta tjejkväll. hih mys.

IMORGON ÄR DE SPORTLOOV!!!! JAAH!!! ja ska åka snowboard i mengder! på måndag morgon(eller söndagkväll) ska jag fara till Malå och åka i tv dagar för på Tisdag kväll ska jag hem igen. Sen blir de att stiga upp tidigt på onsdag och fara med bussen direkt till Bygdsiljum men Matilda och Fanny och sen ska vi till Matilda och fira henne.
Sen nån gång nu på Sportlovet måste ja fara och åka me the old gang också eller iallafall vara me dom, visst? :) wiih.! HAPPY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0