Solbacken

Fotokursen igår var riktigt najs... vi va värsta effektiva! nåt som vi i vanliga fall inte brukar vara. De börjar gå uppåt.
Vi hann med en massa fina bilder. Har dom inte här just nu men ska sno dom av Lovisa imorgon.. :) :]

Idag så kände vi för att va riktigt busiga och ta en lång cykel tur till ICA Maxi... på solbacken....från anderstorp.... de är typ en mil. Tog iallafall 40 minuter men vad gör man. Vi slutade tidigt + att den enda lektionen vi hade idag var Idrotten på morgonen, sen var de utställning för treornas projektarbete i korridoren.
Jag hade fått låna Matildas cykel så efter skolan bar de iväg hela långa vägen till solbacken. HEMSKHETER så jobbigt de var. Uppförsbacke hela vägen dit. Sen när vi var framme köpte vi lite mukglass (underbart god kan jag ju tillägga) och strosade vidare.
Lovisa och Johanna shoppade lös, men jag kände för att spara på dom pengar jag har och köpta bara en lite godispåse, som jag tänkte ha med mej till Anna på Lördag.. nog för att jag tror att den kommer vara slut tills dess... (A) Sen var de bara hemvägen kvar, åh vad vi hade längtat att glida ner för alla nerförsbackar som vi slitit oss upp för... men vad händer inte då? Jo Lovisas cykel la helt av och kom på att styret inte ville sitta där de skulle längre....Så våran plan gick lite snett.. Men vi dumpade cykeln på Statiol och hon fick åka på min pakethållare den sista biten. så går de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0