Sweat dreams

Dricker en kopp varm choklad nu och planerar att lägga mej tidigt och tömma huvudet inför Engelska nationella imorgon. Jag längtar INTE! 

Vad jag däremot längtar till är imorgon kväll, jag och några brudar från klassen ska fara och disco-bowla. Hemskt kul skare bli. Sen på lördag ska ja shoopppaa... det var hemskt länge sen jag köpte någonting, så FINALLY!! Men jag ska inte överdriva och göra slut på alla mina pengar igen (A) så jag har gjort en liten plan över vad jag ska köpa :] hih.

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Danni

Åh du gör så många nya fina headers hela tiden!! du är ju snart mästare ;)

Så snygg du e Roti alltså :D

2009-04-23 @ 21:35:16
URL: http://dannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0