LOV IMORGON!!!! JAAA!!!!

HEMSKHETER SÅ HÄRLIGT!! Vi lyckades smöra för våra lärare ch nu är vi helt lediga på torsdag och imorgon går vi typ till halv ett eller nåt!!  Låter inte de najs så säg...

Sen på Torsdag är det ju valborgs vilket betyder brasa korv och en massa mys. Fast de är bara de ja vet fortfarande inte vad ja ska göra?? Jag och Sofia satt idag innan fotokursen och småpratade men vi får ju se vad vi hittar på :)

Sen imorgon far MAAMI och PAAPI till Österike! Hur fusk är inte de!  Ja vill också fara utomlands!! nu på en gång!.Men mamma har lovat att köpa en massa sjalar i en MASSA fina färger :) :) hih.


Ser inte detta härligt ut!? JO! okej sådär ser de ju inte ut i Österike men (A). Där skulle jag iallafall vilja bo. Skulle inte skada kan ja ju säga, sen om man hade några miljoner skulle inte heller sitta fel.

Nu ska ja lägga mej tror jag! GODNATT PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: ryggan

Varför är det ingen som nämnar att jag ska utomlands nu snart för första gången i mitt liv? :(

2009-04-29 @ 10:38:02
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0