Hemska tider

©Lek lek lek, vi sitter på PowerPoint nu och ska göra ett fint litet bildspel. Jag kommer att få MVG int. Iallafall så Idag kl1 så är de battle i centralkorridoren, alla får komma och tävla,. Självklart så ska ju jag vara med, jag kommer äga ut alla!!! och hör sen...Jag tänkte stanna uppe inatt och träna med då insåg ja att ja kan ju redan allt. Så lika bra och gå o sova.

Men de va inte så lätt :( för jag läste ju När jag hör din röst, forstättningen på Om jag kunde drömma och då var de me en massa varulvar och vampyrer. Vampyrena visste ja ju redan men varulvarna va jätte läskiga, samtidigt som jag låg och grina i min ensanhet, för att boken var så sorglig. Men ja lyckades iallafall somna efter ett tag och nu sitter jag här och har kul......kul ja.... h..

Titta på denna ljuvliga bild tagen av Mej, jag är faktiskt riktigt nöjd över den. Inte redigerad eller nånting. En vacker liten istapp som helt oskyldigt hängde i ett träd utanför skolan © copyright på den↑ asså.
Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0