Fannyyyy is here....

Sitter och har just komme hem härliga tidert igår vi åkte skoter och satt och trykte i en liten stuga mitt ute i ingentingde va riktingt mysigt. Vi spelade kort och lyssnade på musik och såg lite film. Sjuka film ska föreställa en komedi... ok jag har sett den en gång tidigare och då tyckte jag den bara va jätte hemsk och jätte konstig, men nu andra gången jag såg den skrattade jag faktiskt bara för att den är så SJUK! :)

Nu kommer mina kusiner hit och ska fika :)... och äta.... :) sen på kvällen ska vi ha kalas för Fanny :)... de bli najs

Johanna håller på att skicka några fina bilder från frokursen... fast nu ska ja fika hade bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0