CYKELTUUR

De vart ingen promenad, istället ska vi fara ut och cykla! WIIH!

Började tänka på tidigare idag vid 4 nångång. När jag gick på stan med LovisaÅ
Jag skickar ett sms till Danni och LovisaW:
Hej ska du med bussen? :)
Danni:Inte hem, ring Lovisa
Jag:Jag har redan skickat ett sms till henne :)
Danni: Jamen du måste snacka me na!
Danni: Ring henne serri.
...jaja ok...RING RING...
Jag:Hon svarar ju inte ens...
Danni:Km hon rka lägga på igen
.....wotf? ringer igen
Lovisa: HEEEJ ÄRE MAGDA :D:D:D:D!!!! JAA!
Jag: höhö jaa..
Lovisa: Är du på skolan eller ska du åka me bussen :D:D!!'
Jag: .. va? men ja är i stan.
Lovisa: .. jaha men a för mamma kommer hit snart om du ville åka med! men om du är i stan så kanske de inte går.
Jag: Joooomen!!! NEEJ VÄNTA....JA KAN TA MEJ TILL SÖRBÖLE på 5 min!! kan ni vänta?!
Lovisa: ja...ok mamma har inte ringt än men SKYNDA DEJ! mamma kommer snart!!!!
Jag: Ja OK JA RINGER DEJ NÄR JAG ÄR VID SÖRBÖLESKOLAN!!! PANIIIK! AAH!!
Jag sätter mej på cykeln med LovisaÅ bak på pakethållaren och cyklar iväg som en tok!!!! snabt gårde!!, nästan så att ja inte hinner stanna vid trafikljusen.STREESSAA!!! Några minuter senare är jag framme Sörböleskolan och Lovisa som ska hem tar över cykeln och svänger till höger medans jag fortsätter frammåt, halvt springandes. och andas ut en stund
Ringer LovisaW mitt i flåsandet
Jag:HEJ JAG ÄR FRAMME VI SÖRBÖLE SKOLAN NU!!! har din mamma kommit?!?!? :O
Lovisa: oj... va snabb du va. men asså du kan ta de lugnt för mamma kommer om typ tio min..:)
-.- åsså har man typ stressat ihjäl sej... vad säger man

Kommentarer
Postat av: sanera

HAHA!!!!

2009-04-22 @ 19:45:14
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt:S

2009-04-23 @ 19:01:09
Postat av: Danni

HAHAHAHAAAA!

så kul att den kaosartade konversationen fick ett så underhållande slut ;)

2009-04-23 @ 21:48:00
URL: http://dannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0