6 dagar....

Hur ska man sammanfatta dehär dagen då? Vi totalloosade på dunderkuppen idag kan jag ju börja med att berätta, inte ens lite kul! nej inte ska man vara ledsen för de inte :) dom vann ju bara med fem noll :)

<-- ritade en liten julekatt när jag hade lite att göra.. five för den!

JULLOV IMORGON!!! :D :D JAA heeejja :D!! fast ja får typ lite panik efterssom jag inte är så snabb på att köpa julklappar, men det är ganska lugnt jag ska gå på stan med Danni imorgon så man kan ju hoppas att vi hittar något. Jag har oköpt till Matilda, Fanny, min brorsa också tror jag att ja ska köpa en till sak till Didrik också faktiskt :).

Hare bra hinner inte skriva mer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0