Tisdag

Försov mig i morse :( steg upp tio min innan vi skulle fara. Gympa första lektionen (sov mig igenom heela!) (A). På matten chillade de sen hade vi ingen svenska heller ;D!!
På lunchrasten så bestämde jag, sofia, erica, johanna, lovisa och bea oss för att filma lite på skoj ;D vi sprang ut och lekte i snön, de va jätte kul! haha de spårade :O!! XD ja vart JÄTTE JÄTTE JÄTTE blöt hela jag!! men de gör inget för de ska va så på den modellen av kläder. Jag och Johanna bytte jackor, så jag och Lovisa var helt röda (vi såg ut som små tomtenissar) lulligull.. vi skapade en liten klan också när vi endå höll på MPLovisa!!! HEJA HEJA !!



Sen kilade vi på stan och köpte pannband för en tia på AvenySy, till dunderkuppen på torsdag :) jag ska stå i mål!! vi kommer att vinna stort!! Ingen kan slå MPLovisa! Första matchen är mot spid jaaH!! såklart att vi vinner! håll tummarna för oss :)
Jag tappade bort min mobil idag också (trodde jag), de visade sig att den låg i magfickan på min tröja, jag stod helt serriöst i en timma och letade i min väska, där jag trodde att den var. Vi provade ringa typ 100 ggr för att försöka lista ut var den var utan någon vidare lycka, men vi hittade den iallafall tillslut. Jag är inte så duktig ibland :].

Nu måste skriva novell som ska vara inlämmnad på fredag, jag har verkligen ingen aning vad ja ska skriva om hjälp mej snälla :( Fem av fem toasters!!

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHA!!

de ska va så på dom kläderna,

HAHAHA!!

2008-12-16 @ 20:21:05
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: :D

Det där skulle kunna hända mig också;)

2008-12-17 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0