Julefrid mm. :)

Jag vaktade ju somsakt huset hos Lovisa igår. :) Det var ganska trevligt, vi sprang runt och var mörkrädda mest hela tiden och såg lite film :). Dagboken!! (L) älska älska.!
 
Åkte in med ettbussen till staden idag för ett sista ryck på stan och köpa julklappar. När ja skulle stämpla busskortet så funkade de inte :( de va inte skoldag uuh :( Jag stod serriöst i typ ett halvår och försökte gräva fram slantarna 19 spänn för att åka till stan inte rättvist :(.
väl på stan köpte jag en massa julisar... två st :] till lillasyster och kusinvitamin.

Träffade Sååfia på HM jag skrämde vettet ur henne hon flög typ upp i taket, de va ganska kul vi skrattade..... mycket!! Vi chillade runt litegrann sen när jag hade lämnat Sofia på Bokia för att springa tillbaka till HM för mamma behövde hjälp med en julis till brormin så träffade jag Sandra på vägen så vi stod också och pratade ett tag vi han springa och dricka lite kaffe på Bokia och läsa horoskop också efter vi hjälp mamma med julisen.
Det var trevligt värre. :)

Chillade me pappa en stund för at köpa en julis till matulda, sen träffade vi mamma igen på JC (vi köpte värsta fiina klänningen till rebsilus ja vill ha ja vill ha :] )
Sen skulle mormin och farmin och brormin chilla hem igen men ja skulle stanna på stan för att ha julklappsbyte med pojkepojkenmin. Tur som jag har hittar jag Såfia som sitter och chillar på Subway när vi är påväg ut från JC ja joinade henne en stund, vi chillade till Åhléns där vi hittade Didrik ja krämde han också men han vart inte så rädd :( stod och socialade mig med hans systeryster när hans skulle fylla på phonen för att ringa mej men jag hann före ägd :)

Chillade hem till han och åt middag och bytte julisar :). Jag är jättespänd över vad ja kommer att få iih :D kan knappt bärja mig lalala :)!!

Jag och mamma chillade till Coop sen efter att mamma och Brittis stått och pratat i några timmar om nyår ocksåvidare.. Ja Didde och  Moa var också med på ett hörn men men.. väl på obs hittade jag Danni som jag också skrämde XD de va kul hon vart scared muaahaaa!!

Jag har bara en Julis kvar nu men jag tror de ordnar sig, jag har som lixom bertällt den så jag kan som inte göra något åt ifall den inte hinner komma såattsäga.

(Jag är ganska klanting om ni ville veta skulle kunna räkna upp alla saker jag har rivigt ner eller spill eller rivigt ut eller tappar idag men listan skull bli för lång, skulle ju få kramp i fingrarna av att skriva mer eller mindre. tänkte bara säga de sådär lite inom en parentes så ni inte behöver undra)

SNART JUL!! (L)
Trackback
RSS 2.0